ثبت نام

اپل جایگاه نخست فروش تبلت در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ را به‌ خود اختصاص داد

اپل در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ نیز توانست بیش‌ترین آمار فروش تبلت را به خود اختصاص دهد؛ اما لیست پرفروش‌ترین برندها نسبت به قبل با تغییرات عمده‌ای همراه است.


آیپد اپل پرفروش‌ترین تبلت جهان در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ بود. از ماه اکتبر تا دسامبر (مهرماه تا آذر)، اپل ۱۳.۲ میلیون دستگاه آیپد روانه‌ی بازار کرد؛ این میزان نسبت به ۱۳.۱ میلیون دستگاهی که طی همین مدت در سال ۲۰۱۶ به بازار فرستاد، ۰.۶ درصد رشد داشته است. اپل طی سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷، ۲۶.۶ درصد از بازار جهانی تبلت را در اختیار گرفت. با این حال انتظار می‌رود که تمرکز کمپانی آمریکایی بر آیپد پرو امسال ادامه پیدا کند. انتظار می‌رود نسخه بعدی آیپد، مانند آیفون ۱۰، مجهز به صفحه نمایش بدون حاشیه، دوربین سه بعدی و فیس آی‌دی باشد.

معمولا سامسونگ جایگاه دوم را پس از اپل در اختیار داشت؛ اماآمازون با تصاحب این جایگاه، سامسونگ را به تراز سوم جدول فرستاد. آمازون با کم کردن قیمت تبلت‌های خود در فصل تعطیلات و گنجاندن دستیار مجازی محبوب الکسا در مدل‌های جدیدتر، توانست به این جایگاه دست پیدا کند. آمازون ۷.۷ میلیون تبلت در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کرد که از ۵.۲ میلیون تبلتی که در مدت مشابه سال ۲۰۱۶ به بازار فرستاد، ۵۰.۳ درصد بیش‌تر است. به این ترتیب سهم کمپانی آمازون از بازار از ۹.۶ درصد به ۱۵.۶ درصد افزایش یافت.

معمولا سامسونگ جایگاه دوم را پس از اپل در اختیار داشت؛ اماآمازون با تصاحب این جایگاه، سامسونگ را به تراز سوم جدول فرستاد. آمازون با کم کردن قیمت تبلت‌های خود در فصل تعطیلات و گنجاندن دستیار مجازی محبوب الکسا در مدل‌های جدیدتر، توانست به این جایگاه دست پیدا کند. آمازون ۷.۷ میلیون تبلت در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کرد که از ۵.۲ میلیون تبلتی که در مدت مشابه سال ۲۰۱۶ به بازار فرستاد، ۵۰.۳ درصد بیش‌تر است. به این ترتیب سهم کمپانی آمازون از بازار از ۹.۶ درصد به ۱۵.۶ درصد افزایش یافت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *